woensdag, augustus 17, 2011

Volle maan en Haarlem bij nacht



Wel het verhaal gaat als volgt. Het is volle maan en ik kan niet slapen, ik kan al de hele week niet slapen en ik voel me slecht. Geeft niet, komt wel weer goed, heb zelfs een gedicht geschreven. Anyhoe, ik ben een wandeling gaan maken door nachtelijk Haarlem en het was rustig en wonderschoon, de Grote Markt lag er prachtig bij en de 5-Hoek is prachtig. Ik schoot er deze foto's. Ik heb lang staan kijken naar die schoen. Toch wonderlijk dat iemand zijn/ haar schoen verliest en dan denkt van goh! laat ik die maar gewoon liggen wat ik heb toch nog een rechter? Wonderlijk. Ook wonderlijk was het kunstwerk dat ik trof in een etalage. Als ik het me goed kan herinneren is het van Caroline de Bruijn (slapeloosheid en slaaptekort veroorzaken echt vergeetachtigheid).



Zaterdag weer eens sinds lange tijd op Ruigoord geweest om samen met The Hooch op te treden op Landjuweel. We waren te gast op het podium van Carlos, Carlos heeft de plaat van The Hooch opgenomen in zijn huiskamer te Ruigoord en wij stonden daar dus, en wat een regen! Wel heel gezellig weer en toen ik het eerste gedicht inzette brak de zon door. Soms mis ik Simon opeens heel erg. Ruigoord I love you!



Net bij thuiskomst mijn Ipod aangezet en het eerste nummer dat RANDOM door de speakers kwam was The Funeral van Band of Horses, ooit nog eens met vriend J. te A. gezien in Utrecht, dat was een fijne avond... deze is voor jou J.!!



Oh en ik mis mijn matti's van de Bothastraat, Ed en Ro.




Deze is voor jullie:



Pappa gaat proberen te slapen..