dinsdag, mei 24, 2011

Ledig House 23 mei 2011


(The Spotted Dog Bookshop, Hudson, New York).

Denken in oplossingen, niet in problemen, can do mentaliteit en let’s rock! Oftewel de spirit waarmee Amerika Amerika is geworden. Heerlijk deze mentaliteit, mijn project in New York is weer een stapje gevorderd en ik ga morgen vroeg weer praten in New York City. Hoofdstuk 4. van Freak Show vordert traag, maar gaat er komen.

Nog een kleine twee weken in het Ledig House en dan zal ik weer naar Nederland vliegen. Mis ik Nederland? Nee, maar ai wat mis ik mijn vrouw! Verder is het een oersaaie dag geweest met regen, grauwe stapelwolken en niets dan somberheid. Perfect weer om te schrijven, lezen en slapen.

Vanochtend nog wel even de stoute hardloopschoenen aangetrokken en wat baantjes in het zwembad getrokken. Het schijnt de hele week pet weer te blijven, dus hup! aan de schrijf!