zondag, mei 22, 2011

Ledig House 21 mei 2011 - morgen


(Dinner time!)

(Oh sweet Omi oh my!)

(What's up!)

21 mei 2011 zou het einde van de wereld zijn, althans, dat riepen de onheilsprofeten hier in New York. Ik heb ze zien staan en horen preken op hun zeepkist vorige week dinsdag in New York City op 8th / 38 street. Old skool onheil prediken en niemand die luisterde. Enfin, als de wereld is vergaan heb ik blijkbaar iets goeds gedaan in de ogen van de schepper aangezien ik in het paradijs ben beland. Het weer is opgeklaard en de zon schijnt heerlijk. Heb net een rondje gehold en een aantal baantjes getrokken in het zwembad dat sinds gisteren ochtend is geopend. Gisterenavond / vannacht wat een energieke avond. Er waren veel gasten op komen dagen voor het weekend en vanavond zullen er meer volgen. De sfeer was super en de gesprekken geweldig. Ik heb sinds lange tijd weer eens genachtbraakt en dat beviel goed. Uitgevers, schrijvers, kunstenaars, you name it, ze waren van de partij! Altijd feest altijd bal. Vanmiddag met de club naar Hudson alwaar een book fair wordt gehouden en tevens een lezing van een aantal schrijvers en dichters. Ik zie er nu al naar uit! Voor nu even een zwaaiaai over jullie bolletjes en wat foto’s van gisteren.

Love