zaterdag, september 25, 2010

The Hooch & Autoblonde


The Giant Tiger Hooch


Autoblonde

Soms heb je plots van die avonden die onverwacht geweldig gezellig en magisch zijn en / of worden. Zo'n avond had ik gisteren in het Patronaat Cafe te Haarlem waar ik met The Giant Tiger Hooch en de dames van Autoblonde mocht optreden.

Ik treed vaker op met de blues band The Giant Tiger Hooch en dat is altijd heel tof, zo stonden we dinsdag j.l. met John Schoorl als tweede dichter in De Nieuwe Anita. Gisteren dus het Patronaat Cafe, een thuiswedstrijd voor mij. Het idee was dat ik met 1 gedicht The Hooch zou inluiden. Dat ging fijn waarna precies na het laatste woord The Hooch zijn set inzette. Na The Hooch was het de beurt aan de dames van Autoblonde. Mensen, houdt deze damse in de smiezen want dit gaat wat worden! 4 hard knallende dames met een energieke frontdame. Je zou het een mengelmoes tussen Debbie Harry / Blondie, The Killers, Nina Hagen en en en, ach ga het zelf zien want ik zou er wel weer naast zitten. Anyhoe, het was een volle bak en het was tof, gezellig en relaxt. Een mooie avond dus. Ga The Hooch en Autoblonde checken!! Ik zeg beide bandjes op Lowlands volgend jaar?!

ps. Support your local skateshop! Revert bestaat 15 jaar!! en de voltallig crew was aanwezig bij het optreden.