dinsdag, augustus 03, 2010

Best teleurgesteld



Een aantal maanden terug kwam vriend Jeroen L. te A. mij vertellen dat ik naar The Soft Pack moest gaan luisteren omdat ze een lekkere plaat hadden gemaakt. Ik blogde hier toen ook over. Vriend Jeroen L. te A. had jaren terug met zijn band met The Soft Pack opgetreden in San Diego. De conclusie was al snel getrokken, The Muslims (zo heetten ze toen) zouden er wel gaan komen. Dus. Wat blijkt nu? De f*ckers van Grolsch hebben The Soft Pack ook ontdekt en hebben een liedje van The Soft Pack onder een reclame geplakt. Ik baal hiervan, ik bedoel dat bandje is toch een beetje van mij en van een klein groepje mensen dat ze al tijden volgt. Grolsch moet hiervan afblijven, want nu het onder een reclame is geplakt gaat heel hip Nederland opeens van The Soft Pack houden en roepen dat ze fan zijn, zo gaat dat in Nederland en dan verkopen ze opeens Paradiso uit en staan ze plots op Lowlands, en en en... Oftewel, de lol is ervan af en dat is zooooooo jammer want het is zo'n fijn bandje. Grolsch, f*ck you en vooral je hippe gelul!! The Soft Pack, keep it real!!