maandag, mei 10, 2010

Skek - niet


(John & moi, Skek 7 mei 2010).

Het was Skek-niet ok vrijdag j.l. Sterker nog het was een puinhoop. Skek is een net niet hippe studentenkroeg op de kop van de Zeedijk waar vroeger een trendy witwas vreetschuur zat a la de tenten die je vindt aan het Leidseplein. Enfin, ik ben rond 23.30 weer naar huis gegaan zonder te lezen. We zouden rond 22.00 op het podium staan, maar de programmeur had waarschijnlijk net iets te hard aan zijn jointje gelurkt en boekte die avond 4 bandjes terwijl er twee zouden spelen. Anyhoe, het was wel gezellig met John en zijn vrouw. The Hooch was in da house, dus dat was ook ok. Voor een beter verslag, lees hier. Verder ben ik supertje blij dat ik op 6 juli a.s. (op mijn verjaardag) 2 kaartjes heb kunnen sjeffen om naar The National te gaan. Hoe cool is dat! Oh ja en ik ga ook nog naar The Black Keys en Surfer Blood. Rock on!