zondag, februari 07, 2010

Hardloopvirus & Air



Dat het mij ooit zou overkomen had ik echt niet verwacht. Het hardloopvirus waardt nu al meer dan twee maanden door mijn hart. Ok, ik liep al meer dan twee jaar hard op de hardloopband in de sportschool, maar dat begon me te vervelen. Ik bedoel, ik woon aan de rand van de duinen, waar zich waanzinnige mooie stukken natuur bevinden, dus waarom niet gewoon lekker dat abonnement op de sportschool opzeggen en iedere week een stukje hardlopen in de natuur. Dat heeft dus geleid tot een kleine verslaving. Ik ren zo vrijdag, zaterdag of zondag een kilometer of 15 tot 20 door de duinen van Haarlem naar Bloemendaal. Er zijn te veel mogelijkheden om te rennen dus die probeer ik iedere week uit. Op m'n gemakje, in m'n hardlooppakje en m'n Ipod op. Dat helpt en poi! wat voel je je goed als je twee uur later je afgematte lijf in een warm bad kan laten zakken!

Anyhoe, vanavond met mijn lief en vrienden J. en S. uit A. naar Air in Paradiso. Wat een fijn leven, niet?