donderdag, januari 07, 2010

Hoe kom ik thuis?


Ro & Bill

Ed schreef gisteren op zijn blog dat ik nog niet thuis was en dat het heel hard sneeuwde in Haarlem. Wel Ed, ik ben dus ook niet thuisgekomen zoals je waarschijnlijk wel hebt gemerkt. Sorry daarvoor! Ik kwam gisteren op Sloterdijk aan waar ongeveer 1000 mensen op het station stonden te wachten op wat er komen zou gaan, maar er kwam niets, noppes, nada. De informatiebalie van de NS werd in aller ijl voor de zekerheid gesloten en de treinen, bussen en taxi's reden niet meer. Hoe dus naar Haarlem te komen? De conducteurs stonden me schaapachtig aan te staren en wisten het ook niet toen ik het ze vroeg.

Gelukkig wonen mijn lieve vrienden J. en S. in Oud-West, dus ik met de 12 naar ze toe. Ik kon blijven eten en slapen, hoe ontzettend lief! Het was heel gezellig en heb heerlijk op de bank geslapen. De kitties van J. en S. moesten wel even wennen, Sam, Mickey en Tommie, jullie ook bedankt! Kijken of ik vanmiddag wel naar huis toe mag.