maandag, november 16, 2009

15 november Marc Kelly Smith






Marc Kelly Smith, de uitvinder van de poetry slam is the man! Holy cow! Wat een geweldige man is dat zeg. Ik ben net terug van een special guest optreden in een van de beroemste jazz en poetry tenten van Chicago, The Green Mill. Wat een waanzinnig energieke avond. Poetry slam met een hoofdletter P.! Ik bedoel, in Nederland is het goed, maar die Amerikanen knallen harder dan hard en de gedichten zijn nog ok ook. Ik was super zenuwachtig aangezien ze hier reagaren op je gedichten door te sissen, met hun vingers te knippen, boe te roepen, te grommen, etc. Maar men vond het goed wat ik deed en ga nog twee keer optreden ergens in Chicago. Ik heb denk ik nog nooit eerder op zo'n coole plek opgetreden, The Green Mill was en is nog steeds een hele beroemde jazz club en dat is een fijne plek om op te treden.

Na het optreden met de hele bups Mexicaans gegeten en vooral heel erg gelachen. Marc Kelly Smith is the man!

De dichters die SEMI-FINAL SLAM BOUT FOR THE FALL TOURNAMENT deden waren: Marty McConnell vs Doneille Johnson vs Roger Bonair Agard vs Mojdeh. Roger won en damn! die gast is goed en wat een teksten! Check 'm op het net.

Nu is het tijd om te gaan maffen. Morgen weer een lange dag.

Tot dan dan!