maandag, oktober 05, 2009

Dierendag dag


Kat Barat



Mijn lief werkt als vrijwilliger in het asiel in Zandvoort, ookwel Dierentehuis Kennemerland genoemd. Zondag j.l. was het dierendag en ik had beloofd een dagje te helpen op de opendag. Opendag of niet, 06.00 opstaan op zondag ochtend is en blijft best vroeg, maar het was zo de moeite waard! Mijn lief en ik zijn op de fiets naar Zandvoort gegaan en hebben een waanzinnige zonsopgang gezien in de duinen. Bij aankomst zijn we het kneuzen en bejaardenverblijf schoon gaan maken en om 11.00 barstte het los. Het was drukker dan druk en mijn lief en ik hebben gezorgd dat er rond de vijf katten op de reserveringslijst kwamen te staan. Wellicht ga ik vaker vrijwilligerswerk doen in het asiel om tot rust te komen en gewoon eens iets voor een ander te doen. Mocht u nog een hele coole kitty zoeken, zie boven, dat is Barat, voor info klik hier.