donderdag, oktober 22, 2009

Boy with a coin



Vriend J. te A. kent zijn pappenheimers en laat dat merken ook. Toen ik langs zijn blog surfde zag ik een verwijzing naar "Boy With A Coin" van Iron & Wine op zijn blog staan. Poi! wat een mooie clip is dat, dus hup op mijn blog.

Verder ben ik hard bezig met mijn nieuwe project. Volgende week een afspraak met de redacteur om eens te polsen wat hij denkt. Ik denk 2011, een mooi jaar.

Ook mooi is een aantal gedichten uit de nieuwe bundel van Thomas Möhlmann met de titel "Kranen open". Vooral de gedichten; op p.19 (titelloos), p.20 Kop, p.21 Munt, en p.23 Rand, vond ik erg mooi.

Waar ik ook blij van word is het feit dat het weer winter aan het worden is en dat er dan weer een hele reeks aan goede films aan zitten te komen. Ik noem een Visual Acoustics, The Wolfman, Antichrist, Alice in Wonderland, en mijn absolute favoriet die ik zeker in de VS ga checken, Where the Wild Things Are.