dinsdag, september 29, 2009

Serieman

We zijn thuis sinds half april aan het verbouwen. Ze zijn bijna klaar en we zijn moe. Vanochtend moest ik in het donker onder een koude douche mijn klamme lichaam schoonboenen, proper, zou mijn oma zeggen denk ik. Het was echt ontzettend koud, echt. Bovengekomen moest ik eerst mijn schoenen, mijn overhemd en pak ontdoen van het bouwstof om vervolgens de kitties te voeren. Is een hoogtepunt van de ochtend, echt. Ware het niet dat Ed speciaal voer heeft dat in een soort van astronautenverpakking komt. Als je dat openscheurt spat er altijd wel wat vleessap uit de verpakking. Meestal komt dat op mijn handen, vanochtend op mijn overhemd. Had ik al gezegd dat mijn wekker om 06.00 uur gaat? En dat het donker was, ik onder een koude douche, enfin. Ik ben kapot moeilijk moe. We hebben ook al in maanden geen kabel, heerlijk! Geen Zomergasten, geen DWDD, geen Boer zoekt Hoer, etc. We kijken series, heel veel series. Zo heb ik (wederom) seizoen 1 t/m 4 van Supernatural gezien, Californication seizoen 2, Carnivale 1 & 2 en we zijn nu bezig met het f*ucking spannende laatste seizoen van Battlestar Galactica. Dus bel me niet om te zeggen dat alles goed komt, tell it to my voicemail!