woensdag, september 30, 2009

R.I.P. Word Lounge

Word Lounge is voorlopig even niet meer. Het Patronaat zou voor het 3e seizoen met Kleine Revolutie Producties in zee gaan om een drietal Word Lounge avonden te organiseren. Het Patronaat is in zeer zwaar weer terecht gekomen en heeft een aantal avonden moeten schrappen dat ze open zijn. Zo ook de door mij beoogde zondagavond. Ik hoop dat er beter weer aan zit te komen voor het Patronaat en zijn personeel, ik hoorde dat de helft eruit moet. Wat onzettend triest en vooral pijnlijk voor dit mooie podium in Haarlem. Voor nu dank ik iedereen die zich de laatste twee jaar heeft ingezet om Word Lounge een begrip te maken. Vooral gaat mijn dank uit naar de crew van het Patronaat; Dick, Michiel, Warry, Marcel, Yoko en Mirre. Maar ook naar de dichters en singer/song writers die werkelijk voor een appel en een ei kwamen optreden, zo stonden er o.a.; Alfred Schaffer, F. Starik, Peter M. van der Linden, Bas Belleman, Thomas Mohlmann, Victor Schiferli, Leine, Jodi's Doorstep, Susan Zeegers, Sylvia Hubers, etc. etc. etc. Voor de hele lijst, zie mijn KRP blog alhier. Ik hoop dat we volgend jaar weer terug zijn met Word Lounge. De andere plannen gaan natuurlijk gewoon door. U hoort van ons