dinsdag, augustus 04, 2009

Dichter op wielen

Copyright foto: Stefan Groenendijk

Na al die verhalen over skateboarden dit en skateboarden dat, die je regelmatig op mijn blog voorbij ziet schuiven, besefde ik dat ik eens met bewijs op de proppen moest komen dat ik daadwerkelijk nog steeds met mijn oude lijf op een plank klim om te rippen. Welnu, vorige week donderdag ben ik met Haarlemse helden T. en S. naar Huizen afgereisd om mijn oude skate-spots op te zoeken en er te knallen. Ondanks het feit dat ik er ruim 14 jaar niet meer had geskate en de spots erg rauw waren geworden (of waren ze dat altijd al geweest en wist ik toen niet beter), ging het best lekker! Meer foto's en een video volgen. En oh ja, het truukje dat ik doe het een 'Backside Smith grind', alles over dit truukje vind je hier.