woensdag, augustus 19, 2009

Banstyle/Sappys Curry



Kent u dat? Zo'n ochtend dat de de dag al niet meer stuk kan? Waanzinnig mooi weer, rustig in de trein en je Ipod die louter, ik herhaal louter fijne tunes speelt? Zo'n ochtend had ik vandaag en dan voel ik me goed, goehoed, goed!! (Om vriend Peet aan te halen). Zo hoorde ik het nummer Banstyle/Sappys Curry van Underworld voorbij schuiven en poi! wat is dat toch een fijn nummer. Ik heb hele goede herinneringen aan dit nummer uit de periode dat ik aan de Amstel nr 100 te Amsterdam woonde (zie foto).



Anyhoe, ondanks het feit dat mijn huis nog steeds helemaal uit en in elkaar gehaald wordt op dit moment (opleverdatum rond half september) ben ik in goede doen. Zaterdag wordt het goed weer en ik hoop op veel bezoekers bij Poëziefestival Elswout. Ik zie u dan! En voor nu, zet Banstyle/Sappys Curry op 10 en zweef de dag door, want het is zo'n mooie!!