woensdag, juli 22, 2009

CWS UNO


Even een rare gedachtenkronkel. Ik stond net mijn handen te wassen op het toilet op kantoor en wilde mijn handen drogen aan de CWS UNO (zie plaatje) die daarvoor aan de muur is gemonteerd. Dus ik trek aan het zichzelf-oprollende-katoenen-handdoekje en zie tot mijn grote verbazing twee grote zwarte vlekken voor mijn neus opduiken. Raar toch? De vlekken hebben de vorm van een linker en een rechter hand, smeer zo lijkt het. Huh?! Ik werk niet in een garage of een ander bedrijf waar je dagelijks dergelijke vieze handen maakt.

Wat zit hier achter denk ik nog als ik terug naar mijn bureau wandel. Zou het zo kunnen zijn dat het bedrijf dat de katoenen handdoeken in de was doet, een groot aantal klanten in zijn bestand heeft waaraan zij schone handdoeken levert en dat zij niet de handdoeken terugbrengt naar het bedrijf waar ze zijn opgehaald? Dat het op een grote hoop wordt gegooid en daarna willekeurig wordt verdeeld over het aantal bedrijven dat zij in hun bestand hebben?

Ik weet het niet, maar het is wel interessant, naar mijn idee. Toch?