woensdag, mei 27, 2009

Met het bijltje gehakt en klaar

Gisteren naar de bundelpresentatie geweest van Erik Jan Harmen's "Ik ben een bijl". Was een erg gezellig dichtersonderonsje met een hapje en een drankje. Dichters van dienst waren; Alfred Schaffer, Ellen Deckwitz, Vickey Francken, Saskia de Jong en Menno Wigman. Op het blog van Woest en Ledig staat de inhousopgave te lezen. Ook op W&L een interview met de bloemlezer.

"Ik ben een bijl" dus, net uit en al zoveel reuring, amusant! Nu weer over tot de orde van de dag.

Ondertussen op De Contrabas, er cirkelen allerlei aasgieren rond het netgeboren bijltje, ik noemde ze gisteren droeftoeters (wat aardig wat mailtjes genereerde) uit het verleden, maar er zijn nu ook droeftoeters aageschoven die bij mij niet bekend zijn maar wel allerhanden onzin uitkramen om aandacht te genereren. Ik kap er dus nu ook mee. Zoals gezegd, er wordt met scherp geschoten, in de rug wel te verstaan.