woensdag, mei 20, 2009

Betuttel me this Batman!

Help! De betutteling slaat door in ons landje. Dat JP en Christen vriend Andre hele nette plannen hebben voor Nederland moge duidelijk zijn. Het liefst wordt het soft drugs beleid terug gedraaid, abortus verboden, de wallen gesloten, op zondag weer landelijk in kerken gebeden, de angst voor God versterkt, op zondag ECHT gerust, dus NIET gewerkt, Afghanistan gekerstend en van de Moslims gered, het verbod op Godslastering versterkt (Godverdomme!!), mijn vrouw weer achter het aanrecht gezet en verplicht kinderen te krijgen voor haar 30e etc. etc. etc.

Kan ik best bang van worden en niemand die iets doet. Nu las ik ook nog eens dat het verboden is eendjes te voeren in Amsterdam Noord! Ook worden de geluidsnormen in clubs aan banden gelegd, mocht je al nergens meer roken (doe ik al jaren niet meer maar het ruikt nog steeds lekker in kroegen) en vinden de uber Christenh***en van de Christen Unie dat er in het reguliere onderwijs naast het Darwinisme ook het scheppingsverhaal moet worden onderwezen. What the f**k!

We worden en masse bang gemaakt voor de Islamisering van Nederland, maar we moeten ons denk ik meer druk maken om de Christianisering van dit land! Ik ben nooit bang geweest voor Moslims en zal het ook nooit zijn, maar de Christenen in ons land maken me erg bang met hun ideetjes dit en dat!

Ik bedoel, ik heb niets tegen het geloof, ik kan me er best in vinden dat mensen troost kunnen vinden in het geloof van een fictief en / of imaginaire hogere macht, maar val de rest van de maatschappij daar niet lastig mee!

Het wordt tijd dat Nederland een echte seculiere staat gaat worden en dat we op religie gestoelde politieke partijen uitbannen, want God wat hebben ze veel macht in dit landje! Geloven, prima! Maar doe dat lekker achter gesloten deuren en val mij er niet mee lastig!

Ik ga de eendjes voeren en een vlammend gedicht voordragen op het feestje van de Arbeiderspers vanavond.