dinsdag, mei 19, 2009

Agent M. van L. en De Arbeiderspers 80 jaar!

Allereerst zoals gezegd, donderdag a.s. organiseer ik i.s.m. Het Dolhuys een hele leuk avond met dichters en singer songwriters. Klik hier voor details of scroll naar beneden, mag ook.

Woensdagavond wordt ook een leuke avond. Mijn uitgever is jarig en wordt 80! dat betekent natuurlijk dat er ook een feestje valt te vieren. Op woensdag a.s. zal het groots worden gevierd in Amsterdam. Ik mag een gedicht voorlezen, super spannend allemaal.

Verder zijn de voorbereidingen voor Dichters in Het Elswout in volle gang. Zo heb ik de line up bijna af (7 van de 8) en ook de eerste singer songwriter doet mee. Met de tweede singer songwriter had ik veel meer moeite. Daar zat plots een 'agent' tussen en die wist me doodleuk te vertellen dat L. niet meer voor het door mij voorgestelde bedrag kwam spelen, ook niet voor 10-15 minuten. Ik diende minimaal 800 euro te betalen wat later zakte naar 550 euro. Ik sputterde nog tegen dat ik L. graag zelf zou willen vragen of hij/zij kwam optreden omdat ik vaker met L. had gewerkt. Nee dus, daar kwam niets van in, want L. was nu beroemd en M. de agent regelde zijn/haar zaakjes nu. Helaas kan ik L. dus niet zelf bereiken en moet ik dus opzoek naar een andere singer songwriter. Het is zoals het is.

L. mocht je dit toevallig lezen en toch zin hebben om tegen een goede vergoeding op te komen treden, je weet waar mijn huis woont.