donderdag, april 16, 2009

Recensie tastzin


(Landgoed Elswout)

In De Republiek der Letteren van de VN van deze week heeft Rob Schouten een hele fijne recensie geschreven over mijn nieuwe bundel 'tastzin'. Pfieuw! Een hele opluchting! Even kijken of ik een digitale versie ergens vandaan kan toveren.

Het was me een week! Tjonge, verhuizen om te verbouwen, wat een gedoe! Spullen inpakken, uitzoeken, sorteren, weggooien, of toch weer niet.... Maandag staat de aannemer op de stoep om ons huis grondig te verbouwen en ondertussen gaat ons leven gewoon door. We wonen nu in onze woonkamer, erg gezellig en de kitties vinden het geweldig dat ze bij ons mogen slapen, anyhoe.

A.s. zaterdag zal online magazine Meander een interview met mij plaatsen en in het eerst volgende nummer van Awater zal ik samen met Ester Noami Perquin en Eva Cox te lezen zijn. Dus.

Op donderdag 21 mei organiseer ik i.s.m. Het Dolhuys te Haarlem een avond met muziek en dichters. Op 1 juni zal ik i.s.m. De Hallen te Haarlem ook een middag met dichters en muzikanten organiseren om de laatste dag van mijn expositie luister bij te zetten. Line up volgt spoedig.

En als alles meezit, organiseer ik i.s.m. Broodkast op 22 augustus een dichtersfestival in het Elswout dat gelegen is in het duingebied rond Haarlem en Overveen. De line up zal super worden, meer informatie volgt snel.