donderdag, maart 05, 2009

Ditjes en datjes

Op dit moment ligt mijn nieuwe bundel tastzin bij de drukker. Heel spannend allemaal. Gisterenavond heb ik tijdens Word Lounge: Een Kleine Revolutie een aantal gedichten gelezen uit de nieuwe bundel. Het is alweer een tijdje geleden dat ik zelf op het podium stond en ik moet zeggen dat het me wel weer beviel. Het was weer een puike avond met optredens van Bart FM Droog, Jascha van Roij en Bas Belleman, Sylvia Hubers, Rozalie Hirs en een gastoptreden van Ellen Deckwitz die met Jascha mee was gereisd uit het Utrechtse. Voorlopig even de laatste Word Lounge, in het najaar zien we weer verder, want het gaat een drukke periode worden. Nieuwe bundel, expositie, optredens, etc. Enfin, we gaan het mee maken.

Mijn vrienden van Krakatau hebben alvast een de cyclus in angst op hun site gezet, daarvoor grote dank!

Vrijdag mijn expositie in De Hallen te Haarlem inrichten.....