donderdag, februari 19, 2009

Komende maand

Even wat berichten voor de komende maand. Details volgen spoedig. Het gaat en drukke twee maanden worden. Zo zal ik wederom met Kleine Revolutie Producties op woensdag 4 maart a.s. een "Word Lounge DeLuxe" presenteren in het Patronaat te Haarlem. Te gast zijn o.a. Sylvia Hubers, Bart FM Droog, Jan Baeke en Rozalie Hirs.

Op dinsdag 10 maart zal ik hoogstwaarschijnlijk naar Het Boekenbal gaan.

Op zaterdag 14 maart zal mijn nieuwe bundel 'tastzin' worden gepresenteerd tijdens de opening van de nieuwe tentoonstelling in De Hallen. Ik heb de grote eer om mijn poëtica te exposeren naast grootheden als; Slater Bradley, Gerard Fieret en Guido van der Werve (zie fragment: Guido van der Werve, Nummer Acht).



Verder zal ik op zondag 22 maart aanwezig zijn om voor te dragen op Walhalla, een middag georganiseerd door Nightwriters. Ik zal dan optreden met o.a. Alexis de Roode en Tjitske Jansen.

Op zaterdag 4 april zal mijn tweede bundel 'tastzin' officieel worden gepresenteerd op een feestje dat ik in het Patronaat geef van 17.00 tot ongeveer 20.00. U bent van harte welkom!