woensdag, september 24, 2008

Raarlems Dagklad

Kleinsteedse amuses, klinische observaties, ijle impressies, onwrikbare vooroordelen, columnini, af en toe een tirade met voorbedachten rade - doorgaans losjes verbonden met zijn mooie stad Haarlem.

Oftewel het leukste blog van Haarlem en omstreken. Stiekem wip ik elke dag even langs om te kijken of de auteur weer iets gepost heeft. (Die ik niet noem omdat ik weet dat hij erg op zijn privacy is gesteld. We groeten elkaar 's ochtends vriendelijk bij het instappen van de trein en wisselen de geijkte poezie-gerelateerde beleefdheden uit en vervolgen ieder ons weg. Heerlijk! Ik ben geen prater 's ochtends in de spits en de auteur van het leukste blog van Haarlem en omstreken ook niet. Wat een fijne manier van communiceren. Daarom klik ik 's ochtens altijd even op het linkje van het Raarlems Dagklad dat in mijn favorieten-lijstje een prominente plek heeft verworven). Gaat u voor de lol zelf eens kijken en ik kan u verzekeren dat het ook voor niet Haarlemmers een vermakelijke blog is.