woensdag, december 12, 2007

Fahrenheit 451



Soms lees je wel eens boek waarvan je denkt, poi! dat is een mooi verhaal! Zo'n boek is Fahrenheit 451 van Ray Bradbury. Nou, tjonge, hoor ik u zeggen, had je die nog niet gelezen dan? Nou nee, dus niet. Nou las ik ook ergens op het web dat er een remake van de film gaat komen, is dat nou niet toevallig? Tjonge wat fijn!

Het volgende boek dat ik ga re-lezen is een andere klassieker, Slaughter House V, en ja die heb ik wel ooit gelezen. En daarna is God's Grace weer eens aan de beurt. God's wie? Juist, God's Grace van Bernard Malamud. Kent u die? Nee, nou lezen dus.



God's Grace is denk ik het meest maffe boek dat ik ooit gelezen heb. Het is alweer een tijdje geleden en ik hoop dat ik het netzo goed vind als dat ik het vond toen ik het voor mijn eindexamenlijst las.