maandag, september 10, 2007

Aux Raus en Adept in De Hallen Haarlem



Dit weekend was het weer zover; De Stad als Podium te Haarlem. Ik ben zaterdagavond ter inspiratie naar De Hallen gegaan om naar Adept en Aux Raus te luisteren en de nieuwe tentoonstelling te zien.

De nieuwe expositie in De Hallen heet; THE PRESENT ORDER IS THE DISORDER OF THE FUTURE. Zowel Adept als Aux Raus pasten prima in dit concept. Mijn hemel! Adept klapte er als eerste redelijk hard in met cyberpunk/avant garde/bass-line/bliepjes/techno/onverstaanbaar-zware-distortion-teksten.

Maar om 23.00 stond Aux Raus te knallen. Ik was zo overrompeld dat ik er erg zenuwachtig van moest lachen, na 3 nummers kroop het onder mijn huid. Nooit Aux Raus gehoord? Moet je zekers een keer doen. Tip niet te hard op de iPod. Aux Raus is als beste te omschrijven als hardcore-gabber-punk. Wat een energie hadden de beste mannen! Top dat Xander Karskens van De Hallen deze bandjes had geprogrammeerd.

Op zaterdag 22 september is het de beurt aan Aux Raus dichter A.C.G. Vianen en mij om De Vrienden van De Hallen een mooie avond voor te schotelen. Iets minder hardcore, maar we doen ons best!!